Yahoo…Solar Hybrid….

Hai semua. Apa khabar? Dah lama tak update blog. Jeng..jeng..jeng….kali ni update terus nak cerita benda gempar. Mungkin tidak gempar bagi korang semua yang  rasa dah senang kat bandar tu tapi bagi aku dan kawan-kawan yang dekat hutan ni, berita ini pastinya amat mengembirakan kami. Eeeeehaaaa…..Solar Hybrid Fasa 2 Pakej 4 telah tiba untuk warga sekolah Inarad. Di sini ada aku sertakan sebahagian gambar sebelum dan semasa projek solar sedang dijalankan. Harapan kami? Mestilahnya nak solar ni siap cepat kan? dah lama tak rasa angin disebabkan kipas. Dah lama juga nak rasa malam terang bederang ditemani lampu kalimantang yang tidak akan putus disebabkan bekalan kuasa yang tidak mencukupi. Nah…yang paling penting mestilah agar alatan sekolah (termasuk komputer dan projector) akan dapat digunakan sepenuhnya. Mestilah murid menjadi keutamaan kan…..? Masa menulis blog ni pun aku dah senyum-senyum kambing sendiri…he…he…gembiranya……..

3 Respons to “Yahoo…Solar Hybrid….”

  1. puteri solar Says:

    25/05/2011 kitorang g sane utk test..🙂

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: