Saya telah kembali…..

Hello semua….apa khabar? Agak lama saya tidak mengemaskini blog ini. Bukannya apa…internet disekolah mengalami kerosakan. Kalau tidak pun internet sekolah lambat macam siput. Kadang2 rasanya cepat lagi siput tu berpindah tempat sebelum laman di internet dapat dilihat…Ha..ha…Jadi saya telah memasang kemudahan internet dirumah bagi memudahkan saya melakukan pengemaskinian sekerap yang boleh. Itupun kalau saya dapat balik ke rumah la kan.

Sebenarnya ada seorang kawan ni selalu bising2 mengarahkan saya melakukan pengemaskinian blog. Mungkin kerana leterannya juga saya bertekad untuk memasang internet (broadband Streamyx) di rumah. Jadi saat saya membuka blog ini, waaaaahhhhhhhhhhh…ada beberapa komen diterima dan diucapkan ribuan @ jutaan terima kasih di atas segala komen yang telah diberikan. Mungkin ada beberapa benda/komen yang telah agak terlewat dibaca dan dibalas. Saya mohon maaf untuk itu. Emmmm….banyak nak “update” ni………jeng..jeng…jeng……..Saya akan buat perlahan-lahan. Harap anda semua sabar menanti…….

 

Dari Hati,
HZ

Satu Respons to “Saya telah kembali…..”

  1. Hehe…akhirnya eureka lagi citer baru sal inarad.

Tinggalkan Jawapan

