Selamat Lahir Kembali SRK/Muhd Hazmunshah Hafizuddin

Selamat Lahir Kembali SRK/HZ

Selamat Lahir Kembali SRK/HZ

Hari ini aku merayakan hari lahir tanpa keluarga di sini (SK Inarad). Hanya sekolah, teman2 sekerja dan murid2 yang menemani kesunyian diri. Mereka tidak tahu langsung hari ini hari lahirku. Namun aku tidak kisah kerana apa yang penting adalah rasa kesyukuran yang masih kukuh ada di dalam diri kerana masih lagi bernafas di muka bumi ini. Terima kasih ibu kerana melahirkan aku, terima kasih ayah kerana berjuang untuk pendidikanku, terima kasih saudara mara (termasuk adik beradik), rakan2 yang mengucapkan selamat kepadaku…dan yang paling penting……TERIMA KASIH TUHAN KERANA MEWUJUDKAN AKU DI ATAS MUKA BUMI INI. Tiadalah aku tanpa kebenaranNya…..terasa betul nak tiup lilin. Terasa benar aku dah tua. Terasa benar segala-galanya amat bermakna bagiku saat ini……………..

28 tahun? setahun lagi telah berlalu meninggalkan jejak2 kehidupan silam yang tidak mungkin akan dapat kudakap kembali………………………

Satu Respons to “Selamat Lahir Kembali SRK/Muhd Hazmunshah Hafizuddin”

  1. hepy bestday…
    jgn sedih2..kalo sedih ako lg sedih…
    sambut ler bestday ala kadar..
    jom sok mandi sungai..
    jernih bro…

Tinggalkan Jawapan

